Summa sidvisningar

fredag 21 oktober 2011

Vet ni vad?

Det finns ett hemligt rum där jag bor!



Jo...det är sant! Dörren är alltid stängd och jag är så nyfiken på vad som finns där inne. Ibland händer det att matte går in alldeles själv till det hemliga rummet och speciellt på mornarna efter det att hon varit ute med mig. Då försvinner hon hastigt in i och jag och mina bröder får inte vara med.

Ni ska nu veta att jag har hur många gånger som helst försökt smita emellan men än har jag inte lyckats . Matte säger att hon vill vara ifred en stund men jag är övertygad om att hon går in till det jag tror är ett paradis. En skattkammare med miljoner roliga leksaker och presenter till mig. Och om jag tänker efter så är det nog ett helt underbart ställe då jag kan höra vattenfall som rinner och matte sjunger och är glad. Hon prasslar och pysslar och det dröjer evigheter innan hon kommer ut igen. Men när hon väl öppnar dörren möts jag av en tjock dimma så jag har än inte lyckats se vad som finns där inne.  Matte luktar jättegott gott...men...vet ni vad det bästa är???? Hon har ett paket med till MIG!!! Ett jätte fint som jag får öppna alldeles själv!

Hon kallar det för toarulle! DET är något fint det, så det så! Inte nog med det...när jag väl lyckats riva sönder paketet ramlar det ur en massa godis!!!

Jag har allt en snäll matte jag :)


Jag vill passa på att önska alla som följer min blogg en underbar helg! Speciellt till dig Jonna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar