Summa sidvisningar

onsdag 19 oktober 2011

Endast en människa kan ha uppfunnit detta elände!!!

Jag säger då bara! Vad är för dum uppfinning ni har hittat på? Det mest onödiga jag varit med om än så länge i mitt lilla liv.
Ett snöre! Okej....snören är bra till mycket men...INTE kring min hals! Är ni fullkomligt galna? Jag bara frågar; VARFÖR???
Det kliar ju nå så OERHÖRT! Mycket irriterande! Och inte som om det vore nog....det har en tendens att hamna mellan mina ben och då kan jag faktiskt snubbla också vilket jag gjorde flera gånger idag!
Jag förstår mig inte på er tvåbenta...
Jag fick godis i massor och jag behövde inte gå så långa sträckor i taget....men ändå!
Nä vet ni vad! Från och med nu tänker jag strejka att gå en endaste meter så länge det där ni kallar koppel sitter på!
Okej....kanske....eventuellt....möjligtvis....om jag får fler gobitar...med då ska de vara riktigt GODA!



Okej...jag kan även tänka mig ha snöret på mig om...jag säger bara OM vi går till mitt favoritställe!
Dit där källan aldrig fryser!
Och hör sen!







Ps..visst börjar jag få långa ben?!

2 kommentarer:

  1. Tipsade om er blogg på min, hoppas det är ok.. :-)

    SvaraRadera
  2. Klart det är Jonna! Kul att du gillar mina äventyr! :)))
    Hälsaningar Myran

    SvaraRadera