Summa sidvisningar

söndag 16 oktober 2011

Mina bröder och jag

Min bror Niklas och jag är bästa vänner vi. Vi leker jätte mycket och han hittar på allt möjligt roligt som jag får vara med på. Ibland delar vi på samma pinne och det tycker jag är kul. Ibland leker vi tafatt och tar tur om vem som ska jaga vem. Trots sin storlek är han supersnäll, en riktig lekfarbror brukar matte kalla honom. Förresten så är vi kusiner också och han är två och ett halvt år gammal.


Min äldre bror Joel som snart är åtta år er lite mera äventyrlig av sig. Han gillar att gå i skogen och kolla vem som varit där innan oss. Jag brukar hänga med honom också för man vet aldrig vilja spännande dofter man kan springa på. Som igår när vi fann stora älgspår. Spännande men lite otäckt samtidigt.
Matte sa att det var en udda 10-taggare som än så länge överlevt älgjakten. Det var bra tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar