Summa sidvisningar

lördag 8 oktober 2011

Jag har kommit på en sak!

Idag när jag och matte gick på äventyr kom jag underfull med sak. Vet du, att om man går på vänster sida om matte kan man plötsligt få en gobit?! Bara så där?! Det funkade tre gånger på raken! Jag provade gå på andra sidan också men då kom det ingeting och hon tittade inte ens på mig men när jag gick runt bakom henne och över på rätt sida kom det en godis igen:)) Helt otroligt vad lätt det gick att uppfostra matte att ge mig godis :))

Förresten firade jag jul idag också. Hittade massor av tomma kartonger på en hylla nära golvet och jag öppnade flera stycken! Det stod Sony Erikson på en av dem men matte lät mig hållas då hon påstod att den var tom....? Vadå tom? Inuti fanns ju jätte roliga saker att bita i och riva sönder. Papper, plast och ännu mindre kartonger som var mer lättuggade.

Ja jag har haft en underbar dag....hur har ni haft det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar