Summa sidvisningar

onsdag 5 oktober 2011

Första mötet...

Jag bodde ute på landet strax utanför Ö-vik med ett gäng andra vuxna labradorer, en häst, två får och fyra katter.
En helg när jag var 11 veckor fick jag besök från Dalarna och det var jättekul! Två stora labbehanar som var perfekta lekfarbröder. Jag kunde bita och slita i dem hur mycket jag ville, jaga dem, hoppa på dem och mysa med när jag blev trött.




















Egentligen hade jag inga som helst planer på att flytta men omständigheter gjorde att så blev det. Resan hem till Dalarna var lång. Vi åkte sent på kvällen och det kanske var tur det för jag sov nästan hela vägen förrutom när jag blev nödig.
Väl framme gick jag in och inspekterade mitt nya hem och där fanns massor av stora sängar att gosa ner sig i. Jag provade allihopa tills jag bestämde mig för en lite mindre som mina nya storebröder hade vuxit ur och somnade på stört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar