Summa sidvisningar

fredag 7 oktober 2011

Bergsklättraren

Redan första dagen i mitt nya hem begav vi oss ut på äventyr i den djupa skogen. Jag är ju så stor nu (typ fyra äpplen hög) att jag når precis över ljungen och kan se vart jag går. För det mesta ialla fall...

Vi vandrade och gick lååångt! Minst 100 meter!! Och som om inte det var nog skulle vi upp för ett stort berg också! Jag kämpade så gott jag kunde och tog mig upp på toppen alldeles själv

Husse tyckte jag var jättedukig som klarade det.









"Du ser ända bort till Grängshammar" sa min älsta bror Joel. Fast jag såg bara en massa högt gräs och buskar jag....










Mina brorsor älskar leken "springa med samma pinne" och de var så snälla att jag också fick vara med även om jag ibland inte riktigt nådde upp.

Men jag gillar min nya familj. De är så snälla och jag får mat flera gånger om dagen och på nätterna få jag faktiskt dela huvudkudde med matte. Det tycker jag är mysigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar