Summa sidvisningar

tisdag 11 oktober 2011

Jag fick mig en känga!

Innan jag flyttade till Dalarna hade jag en liten fluffkompis som inte var större en tvättsvamp. Typ en sån där som ser ut som en brun korall och inte vägde fluffen just något mer heller så den var perfekt att gå och bära omkring på. Vi hade det rätt mysigt jag och min lilla vän.
Idag upptäckte jag att den fanns en nästan lika dan hemma där jag bor nu. Fast en lite större, typ ännu större, nästan lika stor som mig faktiskt! Men han ville inte alls att jag skulle bära på honom och det meddelande han med besked. Jädrans vilken känga jag fick på nosen! Fräste gjorde han också men jag som är så snäll ska nog komma överens med den här fluffbollen också. Ge mig tid...ge mig tålamod!


Fräs i Myrans värld!

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har, och vilken söt hund, är det en valp eller unghund? :)

    H: Dessi & Teddie :)

    http://lagottonteddie.blogg.se/

    SvaraRadera